Het Succesvolle Bedrijfsmodel Voor Passief Inkomen

Het Succesvolle Bedrijfsmodel Voor Passief Inkomen

Het kiezen van het juiste bedrijfsmodel is essentieel als je online succes wilt hebben.

Het kiezen van het juiste bedrijfsmodel is essentieel als je online succes wilt. Zoveel mensen kiezen voor beperkende bedrijfsmodellen met slechts één inkomensbron (bijvoorbeeld een Amazon-productbeoordelingssite voor affiliate producten) of niches die zo specifiek zijn dat ze zijn opgebouwd rond één individueel product dat geen ruimte heeft voor groei of uitbreiding (bijvoorbeeld ‘beste outdoormes’). Soms kiezen ze voor een model dat afhankelijk is van één enkele verkeersbron die ze niet beheren (bijvoorbeeld SEO of FB-advertenties). Of ze slagen er niet in een e-maillijst samen te stellen wat de manier is om jouw verkeer en inkomsten echt onder controle te houden.

Dit zijn allemaal belangrijke, grote fouten. Fouten die ik zelf in het verleden heb gemaakt, maar heb gezworen nooit meer te herhalen. Daarom wil ik ervoor zorgen dat jij het ook niet hoeft te doen. Ik ga je in deze blogpost een bedrijfsmodel laten zien waarvan ik denk dat het een van de weinige is die nut heeft om te doen.

Omdat het ‘groenblijvend’ (duurzaam / divers) is, heeft het meerdere verkeers- en inkomstenbronnen en zal het nu en nog steeds na 10 jaar geld voor je maken als het goed wordt gedaan.

Laten we beginnen…

Samenvatting Van Dit Bedrijfsmodel

  • Een autoriteitswebsite in ELKE winstgevende niche (dat wil zeggen passie-, probleem-, hobby-, vaardigheids-, interesse-type niches)
  • Het zal nichespecifiek zijn gericht op een specifiek type persoon in plaats van een breed onderwerp.
  • Het onderwerp zal een subniche zijn binnen een groenblijvend, grote en in hoog tempo groeiende industrie.
  • Je streeft ernaar om een van de beste blogs in jouw niche te worden.
  • Een gemerkte, gedenkwaardige site vol geweldige inhoud die anderen in jouw niche graag delen en naartoe linken.
  • In de eerste plaats inkomsten gegenereerd door affiliate marketing.
  • Uiteindelijk maak je jouw eigen digitale producten en lidmaatschapssite.
  • Verkeer van meerdere bronnen (Whitehat SEO, sociaal, doorverwijzing, betaald en e-mail).
  • Gepassioneerd publiek van enthousiaste fans op sociale media en e-maillijsten die inhoud delen en er commentaar op geven.
  • Het doel is om mensen op een e-maillijst te krijgen waar ze door automatische verkooptrechters gaan en klanten worden / geld verdienen.
  • Kan een team inhuren en al het werk uitbesteden.

Het Verschil Tussen Een Niche- En Autoriteitssite

Er is veel te zeggen over Niche sites tegen Autoriteit sites. Je kunt niet zomaar vragen wat een beter bedrijfsmodel is. Het probleem met vragen als deze, en de gegeven antwoorden, is dat iedereen een andere definitie heeft voor wat een niche-site is. Ook heeft iedereen een andere definitie van wat een autoriteitssite is.

Niche site definities

Voor sommigen is een “niche-site” een kleine website voor het beoordelen van partners. Meestal een specifiek product of een productlijn bekijken zoals “survivalmessen” en het hebben van affiliate links die naar bijvoorbeeld Amazon verwijzen.

Voor anderen is het een “made for Adsense” -site. Ontworpen om generieke informatie te geven over elk willekeurig onderwerp met hoge Adsense-uitbetalingen zodat mensen snel WEG klikken van jouw website naar de advertenties.

En anderen, zoals ikzelf, zullen erop wijzen dat vrijwel ELKE site een ‘niche’ heeft. Een niche is slechts een specifiek onderwerp binnen een bredere markt. Dus elke site die geen generieke blog is over een breed onderwerp of geen persoonlijk blog waarin je blogt over alles en nog wat is in feite een ‘niche-site’.

Zie je hoeveel verschillende definities er kunnen zijn?

Autoriteitssite definities

Sommigen zeggen dat een site zoals Huffington Post een autoriteitssite is. Ze hebben betrekking op ELK onderwerp dat in het nieuws is. Ze hebben dus niet echt een specifiek “onderwerp” of “niche”.

Anderen noemen voorbeelden zoals Health.com. Ze hebben uiteraard betrekking op onderwerpen over ‘gezondheid’, maar er is geen enkele focus die zeer breed is.

Weer anderen zeggen misschien dat menshealth.com een autoriteitssite is. Nogmaals, ze hebben betrekking op de gezondheid, maar ze zijn ‘genuanceerd’ om zich op mannen te concentreren. Hoewel dat nog steeds vrij breed is, biedt gezondheid voor mannen eindeloze onderwerpen.

Mensen gebruiken de term ‘autoriteitssite’ om sites te beschrijven die vrij brede onderwerpen omvatten zoals “hondentraining” of “huidverzorging”. Voorbeelden die je misschien kent zijn onder andere thankyourskin.com door Tung Trang van CloudLiving.com en herepup.com van Perrin (Assistant bij NichePursuits).

Je zult zien dat de bovenstaande 2 voorbeelden een breed scala aan inhoud hebben over die onderwerpen en inkomsten verdien door voornamelijk advertentieklikken, maar ook affiliate producten en hun eigen digitale producten. Totaal verschillend van Huffington Post, Health.com of MensHealth.com, toch?

Mijn beste voorbeeld van een autoriteitssite is SurvivalLife.com

Het zit in de prepper / survivalistische niche. Het wordt beschouwd als de nummer 1 site in zijn niche door survival- en prepper-fans. Het heeft een aantal blos met de beste inhoud op het internet over het onderwerp en het genereert $ 1 miljoen per maand aan verkopen!

Dus dat maakt het zeker een niche-site EN een autoriteitssite? Het heeft een specifieke en goed gedefinieerde niche en het is de autoriteit over dat onderwerp.

Zie je hoe verwarrend deze voorwaarden kunnen zijn? Iedereen heeft een andere definitie van ‘niche-site’ en ‘autoriteitssite’. En omdat een site de een is, betekent dat niet dat hij niet de andere ook is. We kunnen duidelijk zien dat SurvivalLife een niche EN autoriteit is.

Dus wat is er aan de hand?

Zoals ik het zie is dat deze termen allebei misleidend zijn. Want afhankelijk van wie ze gebruikt, bedoelen ze verschillende dingen. En kan vaak toch een en hetzelfde zijn of beide. Dus raak niet te diep betrokken bij de voorwaarden of definities. Weet gewoon dat wat je gaat bouwen een specifieke niche gaat hebben.

En daarmee bedoel ik… “Gezondheid” of zelfs “gezondheid van mannen” is niet specifiek genoeg. We gaan dieper in op een sub-niche. Dus er is minder concurrentie, maar nog steeds erg winstgevend.

Voorbeeld op basis van gezondheid:

Gezondheid> Menselijke gezondheid> Bodybuilding> Bodybuilding voor mannen

En dan zou ik persoonlijk nog meer niche nemen…

Bodybuilding voor Arabische mannen> Bodybuilding voor Arabische mannen die in de VS / West leven

Slechts een voorbeeld, maar je begrijpt het wel, toch?

Ik zoek persoonlijk naar niches graag de bredere winstgevende markt die ik ga bereiken, zoals “gezondheid” (Opmerking: de grootste markten zijn gezondheid, rijkdom, relaties en zelfverbetering). Vervolgens “niche ik omlaag down” (d.w.z. een sub-niche vinden) die me minstens twee keer van “gezondheid” en vervolgens tot “bodybuilding” brengt. Dan ga ik zijwaarts om een specifiek demografisch / type persoon te targeten, d.w.z. “Arabische mannen” in dit voorbeeld.

Andere voorbeelden zijn:

  1. Reizen> Reizen naar Azië> Reizen naar Thailand> Reis naar Thailand voor backpackers tussen 25 en 35 jaar oud
  2. Verzorging van huisdieren> Verzorging van honden> Pitbull-verzorging> Pitbull trainen als waakhond
  3. Online marketing> Verkeer> SEO> SEO voor lokale bedrijven> SEO voor tandartsen
  4. Daten> Daten voor mannen> Datering voor mannen van over de 50> Daten voor 50-plussers die met jongere vrouwen willen uitgaan
  5. Recepten / Koken> 30 minuten maaltijden> 30 minuten gezonde maaltijden> 30 minuten maaltijden voor alleenstaande mannen

Het gaat erom dat je ernaar streeft om er een autoriteitssite te maken in jouw niche.

Daarmee bedoel ik:

  • Een die groenblijvend is.
  • Een die een bekend merk is.
  • Een die topkwaliteit inhoud heeft die net zo goed of beter is dan de andere websites online.
  • Een die veel liefde krijgt van influencers en autoriteiten als een niche.
  • Een die een publiek van enthousiaste fans opbouwt die gepassioneerd zijn over het onderwerp en jouw website
  • Een die veel verkeer en inkomsten heeft.

Maar maak je geen zorgen…

Het is niet zo moeilijk of tijdrovend als het misschien klinkt, vooral met deze blauwdruk. En wanneer je al deze componenten op hun plaats hebt, heb je een duurzaam, groenblijvend bedrijf. Een die je nog 10 jaar later geld oplevert.

Ook al neem je er niet veel tijd meer voor in of werk je er niet in. Omdat het uiteindelijk als een passieve inkomstenbron komt die is geautomatiseerd en uitbesteed. Ik hoop dat dit een deel van de verwarring rond ‘nicheplaatsen’ en ‘gezagssites’ opruimt. En brengt u op de juiste weg naar het bouwen van uw site.

Voorbeelden van autoriteitssites

  • SurvivalLife.com – Preppers / Survival
  • NicheHacks.com – Niche-ideeën / Online marketing
  • MoneySavingExpert.com – Persoonlijke financiën
  • http://www.asianefficiency.com/ – Productiviteit
  • http://www.wired.com/ – Technologie
  • http://www.cnet.com/ – Tech Reviews
  • http://pinchofyum.com/ – Recepten en koken
  • http://www.mensfitness.com/ – Mens Fitness
  • http://www.bodybuilding.com/ Bodybuilding
  • http://everyhomeremedy.com/ – Home Remedies
  • http://affordanything.com/blog/ – Tips voor geld besparen
  • http://www.iwillteachyoutoberich.com/blog/ – Verdien geld / word rijk

Je ziet dat al deze autoriteitssites verschillend zijn, maar overeenkomsten delen. Elke site heeft zijn eigen goed gedefinieerde niche en een specifiek publiek in gedachten. Ze maken deel uit van bredere, groenblijvende industrieën. Alle sites zijn groenblijvend en zullen er over 10 jaar nog steeds zijn.

Ze zien er allemaal professioneel uit (gemakkelijk met een goed thema en logo). De inhoud is van topklasse, goed geschreven en gevarieerd en dekt alles wat het publiek zou willen weten. Het zijn de “go to” middelen en autoriteiten in hun niche vanwege de breedte van kennis die ze delen. Posts hebben veel gedeelde sociale media en reacties (en links die je niet zult zien). Elke site legt de nadruk op het bouwen van een e-maillijst. Veel van hen sturen je een verkooptrechter door wanneer je jezelf aanmeldt voor gerelateerde producten en aanbiedingen.

Waarom Dit Bedrijfsmodel?

  • Het is een van de veiligste online bedrijfsmodellen die er zijn.
  • De niche die je kiest zal groen zijn en geen modegril of trend,
  • Het werkt nu en het zal over 10 jaar werken en je een groenblijvend bedrijf bieden.
  • Zodra het eerste werk is gedaan, kan het worden uitbesteed en geautomatiseerd om grotendeels passief te zijn.
  • Het is niet afhankelijk van een enkele verkeersbron, dus geen risico op uitdroging van het verkeer.
  • Niet afhankelijk van een bron met één inkomen of een aangesloten netwerk, dus geen risico dat het inkomen ’s nachts verdwijnt.
  • Het is een website en een bedrijf waar je trots op kunt zijn.
  • Het zal mensen daadwerkelijk helpen en hun leven verbeteren.
  • De inkomensmogelijkheden zijn eindeloos en hebben geen limiet.
  • Je kunt het bedrijf eventueel verkopen als je dat wilt.

Voordelen

  • Veilig bedrijfsmodel dat niet afhankelijk is van hacks, mazen in de wet, een bron met één inkomen of verkeersbron.
  • Geen gedoe voor Adsense-klikken of 4% Amazon-commissies.
  • Niet afhankelijk van onvoorspelbare Google-ranglijsten die kunnen worden weggevaagd met algoritmeveranderingen.
  • Jouw website zal daadwerkelijk van internet profiteren en je kunt er trots op zijn.
  • Er is geen limiet aan het inkomen dat kan worden verdiend met dit bedrijfsmodel, omdat je eindeloze affiliate-producten, je eigen digitale producten, lidmaatschapslocaties en meer kunt promoten.
  • Je bouwt een klantenlijst (e-maillijst) op aan wie je op verzoek herhaaldelijk kunt verkopen.

Nadelen

  • Het duurt iets langer om in te stellen dan een standaard affiliate-site die vanaf dag 1 geld kan verdienen.
  • Vereist initieel meer werk vooraf, maar op de lange termijn loont het, omdat het kan worden geautomatiseerd, uitbesteed en het inkomen onbeperkt is.

Passief Geld Verdienen

Er zal later een blogpost komen waar ik je uitleg hoe je geld kunt verdienen, maar ik zal het hier ook kort behandelen om je een idee te geven van hoe het past in het algemene bedrijfsmodel.

De truc is dat jouw online bedrijf meerdere inkomstenbronnen heeft en er niet afhankelijk van is. Het combineren van affiliate-inkomsten, digitale productverkoop, adsense en terugkerende inkomsten is de beste manier om verder te gaan. Het is een veel veiliger bedrijfsmodel, want als een bron opdroogt of als je wordt verbannen van het netwerk, ga je niet zomaar failliet.

Gedetailleerd overzicht

Elk succesvol online bedrijf heeft meerdere inkomens en producten met verschillende prijsklassen om aan de verschillende behoeften van de klanten te voldoen. Jouw bedrijf kan niet overleven door alleen e-books van 7 euro te verkopen of goedkope affiliate commissies te krijgen. Het zou gek van je zijn om te proberen wanneer zoveel van je klanten een veel hoger bestedingspotentieel hebben.

Je kunt dan ook de 7-euro-producten laten zien om mee te beginnen maar je moet die kopers van je 7-euro-producten dieper in je verkooptrechter indelen, dus kopen ze duurdere producten.

Het uiteindelijke doel van je bedrijf, in termen van inkomen, moet zijn dat zij een duur product kopen. Nog beter als het een product is met een maandelijks terukomend inkomen. Dit kan komen in de vorm van een lidmaatschapssite, training, duur fysiek product, coaching, offline seminar, webinar of ander product.

Het kan iets zijn dat u hebt gemaakt of een affiliate product.

Om te beginnen raad ik je aan om een ​​partnerproduct te kiezen als er een beschikbaar is, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over het maken ervan.

En als je denkt dat er niks in jouw niche zal zijn, heb ik hier een lijst van terugkerende producten die ik met een zoekopdracht binnen twee seconden heb gevonden op clickbank:

  • Suikerziekte
  • Houtbewerking
  • Vrouw Dating
  • Gewichtsverlies
  • Battery Reconditioning (!)
  • Numerologie
  • Erectiestoornissen
  • Green Juice Diet
  • Krijg je ex terug
  • Google Sniper
  • Zindelijkheidstraining
  • Hip Flexibiliteit
  • Dropshiping
  • Verticale springtraining
  • Online Casino Bonussen
  • Betaalde enquêtes thuis
  • Reiki
  • Affiliate marketing
  • Hondentraining

Dat zijn slechts een handvol 1000’s resultaten. En dat is ENKEL op Clickbank. Het enige wat jij hoeft te doen is zoeken op de Clickbank-markt met behulp van de geavanceerde zoekfunctie en “terugkerende” aan te vinken.

Wanneer je jouw bedrijf van de achterkant naar de voorkant bouwt, weet je al wat je einddoel in inkomsten is. En kan ervoor zorgen dat alles wat je met jouw site doet, jouw bezoekers er naartoe duwt.

Verkeer Naar Jouw Autoriteitssite

Verkeer wordt behandeld in zijn eigen blogpost. Maar om je een overzicht te geven van hoe het past in het algemene bedrijfsmodel zal ik het hier samenvatten.

Elke website die leunt op een enkele vorm van verkeer zoals SEO, Facebook advertenties, affiliates of social media is een RISICO.

Ze kunnen allemaal opdrogen. Google heeft algoritmewijzigingen die enorme verkeersafname kunnen veroorzaken. Je kunt worden uitgesloten van advertentienetwerken zoals Facebook Ads. Je kunt niet op aangesloten bedrijven vertrouwen om jou klanten te versturen. Sociale media veranderen zo vaak dat je niet kunt garanderen dat je inhoud zelfs door je publiek zal worden gezien.

Je hebt een breed scala aan verkeersbronnen nodig. En er moet grote aandacht zijn voor het bouwen van jouw e-maillijst en het gebruiken ervan om verkeer te genereren. Omdat dat de enige verkeersbron is die voor 100% onder controle staat. Het kan niet van je worden afgenomen. Zelfs als je e-mailsoftware wordt afgesloten of je wordt geblokkeerd, bezit je nog steeds je e-maillijst en kun je eenvoudig naar een andere gaan.

E-mail is letterlijk verkeer op aanvraag, je e-mailt jouw lijst gewoon en stuurt ze terug naar je site. Natuurlijk heb je eerst het verkeer nodig om de e-maillijst samen te stellen.

Om samen te vatten hoe je dat verkeer krijgt:

Je gebruikt jouw inhoud om bezoekers aan te trekken vanuit de zoekmachine met behulp van volledig white hat tactieken en ook delen via sociale media en het krijgen van “verwijzingen” van andere websites en beïnvloeders.

Je inhoud zal linken naar andere blogs, beïnvloeders uitlichten en technieken zoals de ‘Skyscraper Technique’ gebruiken met e-mailbereik en netwerken om traffic, links en sociale shares te genereren. Ik zal ook aanbevelen om te profiteren van Facebook-advertenties, omdat deze een relatief goedkope manier kunnen zijn om bezoekers te krijgen en abonnees te e-mailen die zeer gericht zijn. Dit alles wordt gedetailleerder behandeld in de verkeersmodule.

Conclusie

Je hebt nu gezien wat volgens mij het ultieme online bedrijfsmodel is. Degene die op dit moment voor mij werkt en ik geloof dat dit nog jaren zal blijven werken. Het is divers, het heeft ruimte voor groei, het is niet beperkt tot één inkomen of verkeersbron en de inkomensmogelijkheden zijn bijna eindeloos.

‘The sky is the limit’ met dit model.

Ik zou je ten zeerste aanraden om dit bedrijfsmodel te kiezen voor iets beperkter als een ‘Amazon Affiliate Site’ of een ‘made for Adsense-site’. Vooral als je nu NU en jarenlang geld wilt verdienen en geïnteresseerd bent in het bouwen van echt passief inkomen dat draait op automatische piloot.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *