Startersgids Voor Het Bouwen Van Een Passief Inkomen Via Online Bedrijven

Dit zou je een bird-view benadering moeten geven voor het starten van een online bedrijf. Wanneer het op de juiste plaats wordt gezet, geeft dit systeem je een passief inkomen op de automatische piloot en op een duurzame manier. Dit zorgt voor een echte online business die jaren geld voor jou gaat verdienen.

Er zijn een aantal dingen die je moet doen voordat je kunt beginnen.

Wat Je Nodig Hebt Om Te Starten

  • Een herkenbaar domein met goede, betrouwbare webhosting zoals bij Argeweb
  • Een premium thema van Themeforest
  • Foto’s en afbeeldingen van Photodune (gebruik niet zomaar afbeeldingen die je vindt op Google omdat hier copyright op kan zitten)
  • Een auto-responder zoals Aweber om je e-maillijst te bouwen en je klanten te e-mailen
  • De beste tool op de markt voor het groeien van je e-maillijst: Aweber

Check de tools pagina voor meer handige tools, programma’s en weetjes.

Het Doel Voor Online Marketing

Het doel voor ons allen als online marketeers is om een passief inkomen te hebben, toch? We dromen erover om online geld te verdienen en de laptop levensstijl te leven. Cocktails drinkend van een tropisch strand terwijl het geld binnen stroomt.

Het droombedrijf lijkt meestal een beetje op het volgende

  • Een online business dat zo goed als automatisch werkt
  • Iets waarvan je kunt genieten om te doen
  • Het werk kan uitbesteed worden aan anderen
  • Het vereist niet dat jij elke dag in het bedrijf alles beheert
  • Passief inkomen dat 24/7, 365 dagen per jaar, op de automatische piloot doorgaat en jou geld geeft wanneer je slaapt
  • Het kan eventueel in een later stadium verkocht worden, als jij dat wilt

Dat is de hele aantrekkingskracht van een online bedrijf op een offline bedrijf, toch? Maar ondanks hun beste bedoelingen bouwen heel veel marketeers bedrijven die precies het tegenovergestelde hiervan zijn (of proberen op zijn minst te bouwen). Jij bent misschien ook in deze val gelopen.

Als jouw online bedrijf voldoet aan een van de volgende criteria, zit het in de problemen:

  • Je bedrijf kan zich stuk lopen door een wijziging in de Google algoritme, waardoor je lagere rankings hebt
  • Afhankelijk van één verkeersbron waarover je geen 100% controle hebt (bijvoorbeeld SEO, sociale media, FB Ads of soortgelijke bedrijven)
  • Hebt één inkomstenbron, vooral als het een bron is die je niet bezit of beheert (bijvoorbeeld affiliate marketing)
  • Alleen een enkel product of producttype verkopen en op geen enkele manier iets anders verkopen (bijvoorbeeld een site die volledig is gebaseerd op ‘beste kinderwagens’ of een product verkoopt om parkeerboetes te voorkomen)
  • Afhankelijk van een enkel affiliate netwerk of van een modus voor het genereren van inkomsten (bijvoorbeeld Amazon Associates, Clickbank of Adsense).
  • Je moet maand na maand werken om inkomsten te genereren (zoals het doen van affiliate-aanbiedingen of productlanceringen).
  • Je hebt weinig interesse of kennis van zaken (een niche die je niet kent of waar je om geeft)

En de kans is groot dat het voldoet aan een of meer van deze criteria. Omdat dat een val is waar bijna iedereen, inclusief ik, in valt.

Maar het hoeft niet zo te zijn

Het IS mogelijk om een passieve, geautomatiseerde, online business te bouwen. Waar je van houdt om nu en voor altijd aan te werken. Dat niet aan de genade van een enkele verkeersbron is overgeleverd. En wordt in feite gevoed door een verkeersbron die jij voor 100% in de hand hebt.

Een online business met meerdere inkomstenbronnen, variërend van affiliate marketing tot digitale producten, terugkerende inkomsten en meer. Dat draait 365 dagen per jaar op automatische piloot.

Geld verdienen als je slaapt of rondhangt op het strand. Dat levert elke maand geld op zonder dat je elke maand meer moeite doet. En het werk dat gedaan moet worden, kan door anderen gedaan worden en niet door jou.

Goed nieuws. Dit is GEEN droom. Dit is een realiteit

Maar alleen als je de juiste manier kent om jouw online bedrijf op te bouwen.

En dat is wat ik je op deze website zal leren. Het mooie is dat dit werkt in elke winstgevende niche, waaronder veel van de dingen waar je gepassioneerd en goed geïnformeerd over bent in het leven.

Het kan keer op keer worden gerepliceerd. Ik leer je hoe je een echt passief, geautomatiseerd, langdurig bedrijf bouwt. Zonder het risico dat verkeersbronnen worden uitgeschakeld. Of het inkomen stopt.

En dat betekent niet dat je elke maand meer werk moet doen om betaald te worden. Als dit goed klinkt, blijf dan lezen…

Wat Kan Je Hier Leren?

Ik kan je leren hoe je een autoriteitssite kunt bouwen in een winstgevende niche.

De niche kan variëren van je hobby’s, vaardigheden, passies, problemen, werk, levenservaring of gewoon iets waarvan je weet dat mensen er geld aan uitgeven.

Het belangrijkste verschil tussen dit blog en andere soortgelijke cursussen/blogs is als volgt… Je zult laten zien hoe slimme online marketeers hun bedrijf opbouwen van de ACHTERKANT naar de VOORKANT en niet andersom. Business is NIET een boek dat van voor tot achter wordt gelezen.

Dit is waarom

Als je bouwt vanaf de ACHTERKANT, weet je wat je einddoelen en doelen zijn. Je weet wat je probeert te bereiken met jouw bedrijf. En je weet wat je probeert je publiek te laten doen. Vanaf dag 1 kan alles wat je doet worden gedaan met dat einddoel in gedachten. Ontworpen om je publiek naar dat einddoel te duwen.

Maar wacht even

Dit betekent niet dat je veel meer moet doen voordat je begint. Dit betekent niet dat dit ontzettend veel tijd zal kosten voordat je verder gaat met het verdienen van geld. Het betekent alleen dat je een PLAN hebt geïnstalleerd voordat je de site start. Zodat zelfs als de achterkant van het bedrijf nog niet is gebouwd, je wel weet hoe het er in de toekomst uit zal zien.

De droom voor ons online marketeers is vrijwel hetzelfde… We willen een automatisch, passief, inkomen. En heel veel. De eenvoudigste manier om dat te bereiken is door een hoogwaardig product te hebben met een terugkomend inkomen. Ofwel je eigen of een affiliate product.

Dat kan een cursus zijn, een lidmaatschap, een training, een tool / software, een coachingprogramma, een duur offline product of eindeloze andere opties. En de meeste winstgevende niches hebben deze. Dat is het uiteindelijke doel voor inkomen. Dat is waar je wilt dat al je kijkers eindigen.

Dus met dat in gedachten vanaf de eerste dag kun je ervoor zorgen dat alles van inhoud tot lead magneten, e-mails en verkeer wordt gedaan met dat doel in gedachten. En ik zal je laten zien HOE alles te doen.

Dit is een veel beter systeem dan datgene dat de meeste marketeers doen, waarbij aan de voorkant wordt gestart door een site te lanceren en vervolgens in het donker richtingloos te ploeteren. Ze kiezen een niche, starten een site, plaatsen content en zorgen voor verkeer.

Maar ze hebben geen einddoel in gedachten. Ze weten niet waar ze willen dat hun publiek belandt of welke acties ze zouden willen nemen. En dat betekent dat er geen weg is om te volgen. Geen systeem aanwezig. Niets om hen te begeleiden.

Het is net of je pijltjes werpt in het donker. Alles wat gedaan is, heeft geen echt doel. En vaak gaat dit niet naar waar ze willen zijn.

Nu het goede nieuws

Je gaat al dat rondrennen overslaan als een kip zonder kop. En je zult PRECIES weten wat je vanaf dag 1 moet doen. En nog belangrijker, WAAROM je het doet.

Allemaal, zodat je je nooit zorgen hoeft te maken om dingen zoals…

  • “Gaat dit stukje inhoud werken?”
  • “Zal deze affiliate me geld verdienen”
  • “Is dit een goede e-mail om te verzenden?”
  • “Moet ik zoveel tijd besteden aan het proberen om verkeer van deze bron te krijgen”
  • “Is hier geld aan uitgeven echt een goede investering?”

Alles zal glashelder in je hoofd zijn. Je hebt een einddoel en een routekaart om er te komen. Maak je geen zorgen als dit allemaal te ingewikkeld klinkt. Of je bent gewoon enthousiast om aan de slag te gaan. Je zult zien dat dit helemaal niet ingewikkelder is. En zal je leven eigenlijk MAKKELIJKER maken door je een plan te geven om te volgen. En iets om naartoe te werken.

Helicopterview Van Begin Tot Eind

Gericht verkeer> Specifieke inhoud die een beroep op jouw publiek doet> Leidingsmagneet> E-maillijst> Producten> Einddoel / High End cursus / Terugkerend inkomen

Elke fase is gemaakt met jouw einddoel in het achterhoofd en ontworpen om alleen de mensen aan te trekken die goed bij jouw einddoel passen. Dus vanaf het allereerste begin maak je content die bijdraagt aan je ideale bezoeker (lid van jouw doelgroep).

Je drijft de perfecte bezoeker naar die inhoud. Jouw inhoud duwt die doelgroepleden naar een gerelateerde magneet die hen naar jouw e-maillijst brengt. Je e-maillijst heeft meer verwante inhoud die aansluit op je producten / affiliate producten. Deze passen ook in je high-end product / terugkomend inkomen producten.

En die helpen zowel je doelgroeplid als jouw einddoelen te bereiken. Elke fase duwt de bezoeker verder langs de trechter en hangt nauw samen met de stap ervoor en de volgende stap om dit te doen. Daarom is het van cruciaal belang om dingen van achteren naar voren in kaart te brengen, zodat je weet welke logische voortgang en stroom ze moeten volgen.

Het Gedetailleerde Proces

Dit is hoe het hele proces van start tot winst in meer detail werkt.

Je maakt content (en leidt magneten, e-mails, verkooptrechters, producten, enz.) die precies het type mensen targeten dat je in je bedrijf wilt. Dat wil zeggen degenen die het meest waarschijnlijk je high-end / terugkomend inkomen product kopen en je helpen jouw einddoelen te bereiken.

Dus, bijvoorbeeld, langere en diepgaander data-driven content trekt meer kans om geavanceerde klanten aan te trekken dan nieuwkomers in je niche. Geavanceerde onderwerpen zijn uiteraard geschikt voor mensen met meer ervaring in de niche.

Maar als je op zoek bent naar nieuwkomers in de niche, wil je eenvoudigere, meer nieuwe, vriendelijke inhoud. Een newbie in de niche kent niet alle in’s en out’s die een ervaren gebruiker wel weet.

Dat werkt op de volgende manier

Laten we bijvoorbeeld de Franse Bulldog Niche nemen (simpelweg omdat ik er zojuist een heb gezien terwijl ik dit typ en het is een goed en willekeurig voorbeeld).

Als je op mensen richt die net een Franse Bulldog hedden gekregen voor hun allereerste huisdier, dan heben ze heeft waarschijnlijk een beginnersvriendelijk advies nodig omdat ze de basisprincipes nog niet kennen.

Voorbeelden van inhoud die ze nodig zouden hebben

  • Hoe maak je je Franse Bulldog zindelijk
  • Wat te doen met je nieuwe Franse Bulldog
  • Hoe je jouw Franse Bulldog kunt leren te stoppen met het kauwen op je meubels

Maar iemand die al jaren Franse Bulldogs heeft, zal dat allemaal weten. Ze zouden op zoek zijn naar meer geavanceerde inhoud en antwoorden op vragen die de nieuwe eigenaar nooit zal stellen. Bijvoorbeeld problemen die pas veel later in het leven optreden voor de Franse Bulldog.

Zij willen inhoud lezen zoals

  • Hoe Brachycefalie te behandelen bij mijn Franse Bulldog
  • Waarom heeft mijn Franse Bulldog lage energie ontwikkeld na 5 jaar?
  • Hoe kan ik mijn Franse Bulldog gezond houden nu hij oud is

En mensen die Franse Bulldogs willen fokken, zullen ook verschillende behoeften en inhoudseisen hebben.

Bijvoorbeeld

  • Wanneer moeten een teefje hun hondenziekte en Parvo-vaccinaties hebben?
  • Kan hartworm onvruchtbaarheid veroorzaken?
  • Hoe weet ik wanneer ze klaar is om te fokken?

Opmerking: ik vond al deze info van Google in ongeveer 10 minuten en weet NIETS over Franse Bulldogs, dus neem dit niet als evangelie, het is slechts een voorbeeld.

Dus je ziet aan de hand van de voorbeelden hierboven dat terwijl alle 3 in de Franse Bulldog-niche zitten, ze allemaal totaal verschillende inhoudstypen vereisen. Het heeft dus geen zin om willekeurige artikelen op je site te hebben die alle 3 typen bezoekers van Franse eigenaar tot aan de fokker omvatten, omdat de verschillende inhoudstypen niet alle 3 soorten mensen aanspreken en inhoud over fokken op een site vol nieuwe eigenaars van een Franse Bulldog zal niet relevant voor hen zijn.

Je moet dus jouw exacte doelgroeptype kennen voordat jij je site start. En je moet er zeker van zijn dat je mensen target waarvan je weet dat je meer kennis dan hen hebt.  Als je maar een klein beetje geïnformeerd bent over Franse Bulldogs, kun je bijvoorbeeld geen inhoud maken die is gericht op eigenaren of fokkers van lange duur, omdat ze meer weten dan jij.

En net zoals je inhoud op de juiste manier moet worden getarget, gebeurt dit ook in elke andere fase van het proces. Dus je leadmagneten, e-mailseries, producten en high-end cursus / lidmaatschap moeten allemaal zeer gericht en gerelateerd zijn.

Op je website voor Franse Bulldogs zou je de volgende leadmagneten kunnen hebben:

  • Nieuwe eigenaar leadmagneet: [Checklist] 10 dingen die je NOOIT aan je nieuwe Franse Bulldog moet geven
  • Lange tijd eigenaar Leadmagneet: [Rapport] Hoe je een oude Franse Bulldog gezond kunt houden in slechts 5 minuten per dag
  • Fokker Leadmagneet: [Checklist] 8 Tekenen dat je teefje klaar is om te fokken

En je producten in de verkoop zouden kunnen zijn

  • Nieuwe eigenaar: Handleiding zindelijkheidstraining
  • Lange tijd eigenaar: Uitgebreide gids voor kliktraining
  • Fokker: een verantwoordelijke gids voor het fokken van Franse Bulldoggs

Nogmaals, dit zijn slechts voorbeelden die ik even snel verzin, want ik weet niets over de Franse Bulldog Niche. Maar ik hoop dat dit het proces duidelijker maakt en uitlegt hoe alles zou moeten werken.

Zoals je kunt zien duwt elke fase je bezoeker steeds verder het proces in naar je einddoel toe. En elke fase is uitsluitend ontworpen om een zeer specifieke doelgroep te targeten. Je wilt altijd een heel specifieke doelgroep in gedachten hebben, zodat je ervoor kunt zorgen dat alles wat je doet 100% aantrekkelijk voor hen is.

Hoe specifieker de niches, hoe groter de kans op succes. Mensen vinden het leuk om websites en inhoud te vinden die het gevoel hebben dat het EXACT op hen is toegesneden en niet op iedereen is gericht. Hierdoor zullen ze meer geneigd zijn om jouw inhoud te lezen en vervolgens van je te kopen, omdat zij het gevoel hebben dat je ze beter begrijpt dan wie dan ook.

Houd dus een duidelijk einddoel en een duidelijke doelgroep in gedachten VOORDAT je begint. En dan kan alles wat je doet vanaf dag 1 specifiek op hen gericht zijn. Dit zal resulteren in een verhoogde kans op succes en meer winst wanneer het correct wordt gedaan.

Conclusie

Na het lezen van dit moet je de “helicopterview” zien van hoe dit bedrijfsmodel werkt. Wees klaar om te beginnen met het creëren van een passief inkomen dat jarenlang verdient. Dit is een van de weinige bedrijfsmodellen die ik ken en die een groot aantal verschillende inkomensbronnen op een grotendeels passieve manier aanbiedt zodra het eerste harde werk is voltooid.

Het is altijd werken omdat het geen risico loopt door wijzigingen in het Google-algoritme, het blokkeren van Facebook-accounts of andere risicovolle verkeersbronnen die uiteindelijk kunnen opdrogen. Of afhankelijk van een bron van inkomsten zoals het Amazon-inkomen of Adsense.